Gyártás és szállítás

Várható gyártási határidők

A termékek átlagosan 1-2 munkanap alatt elkészülnek. A különleges technológiát igénylő termékek esetén 3-4 munkanapra is szükség lehet (pl ragasztott fotókönyv).

A gyártási határidőkkel kapcsolatban részletes információkat az alábbi táblázatban találsz:

Megrendelés beérkezése Termék Futárszolgálatnak történő átadás
hétfő Névjegy, naptár, fotókönyv, fotófüzet azonos hét szerda
Egyedi szőnyeg következő hét szerda
kedd Névjegy, naptár, fotókönyv, fotófüzet azonos hét csütörtök
Egyedi szőnyeg következő hét szerda
szerda - vasárnap között Névjegy, naptár, fotókönyv, fotófüzet következő hét kedd
Egyedi szőnyeg következő hét szerda

Nyomdai munkanapok: hétfő, kedd, szerda. Ünnepi időszakban szükség esetén bővítjük.

Ünnepi időszakokban a gyártási és szállítási határidők akár több munkanappal is növekedhetnek!

Ilyen esetekben külön tájékoztatást teszünk közzé a weboldalunkon.

A fenti határidők tájékoztató jellegűek, az átvétel vagy a postázás pontos időpontjáról email-t küld a rendszer. Amennyiben konkrét időpontra szeretnéd a terméket, kérjük egyeztess ügyfélszolgálatunkkal az info@internetrprint.eu címen.

Szállítási információk és díjak

A futárszolgálatok rendszerint 1 munkanapos szállítással vállalják a termékek szállítását (a csomag átadását követően). Ettől eltér a Packeta házhozszállítása (2 munkanapos). Zsúfolt időszakban hosszabb szállítási idővel kell számolni.

Minden esetben javasoljuk a rendelés során az előre fizetést (bankkártyás vagy átutalás). De mindegyik futárszolgálat lehetőséget biztosít az utánvétes fizetésre, melynek többletköltsége 500Ft.

Packeta (Legjobb ár, csomagpontok)

GLS (Gyors szállítás, kiváló szolgáltatás)

MPL / Magyar Posta

Packeta házhozszállítás 1990
Packeta Z-Box automata 1490
Packeta csomagpont 1490
GLS házhozszállítás 3490
MPL/Posta házhozszállítás 1990

A szállítási költség előre fizetés (Bankkártyás fizetés, Átutalás) esetén érvényes.

Utánvét esetén a szállítási díj +500 Ft. 28.000 Ft feletti rendelésnél az utánvétes fizetés nem elérhető. 28 000 Ft felett a kiszállítás díjtalan (kivéve GLS)

Gyártás

Több mint 15 év tapasztalattal rendelkezünk a nyomdaipar területén. A modern nyomdai technológiáknak köszönhetően magas minőségben, rövid határidőre dolgozunk. Termékeink gyártását kiváló minőségben nyomtató, rendszeresen karbantartott digitális nyomdagépekkel, professzionális követelményeket is kielégítő fotónyomtatókkal és hatékony papírfeldolgozó kötészeti eszközökkel végezzük. Kiváló minőségű, tartós alapanyagokkal dolgozunk, melyek szavatolják, hogy minden termékünk megfelel az elvárásaidnak.


GYIK - kérdések és válaszok

Milyen termékeket lehet rendelni tőletek?

Jelenleg az alábbi termékek állnak rendelkezésre az online felületen: névjegykártya, fényképes naptár (többféle méretben), puha borítós fotófüzet, keményfedeles fotókönyv, egyedi nyomtatott szőnyeg. Emellett más, egyedi szerkesztésű terméket is készítünk, mint például szórólap, ajándékutalvány, brosúra.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Az internetprint.eu weboldalon egyszerűen és gyorsan tudsz rendelni, akár névjegykártyát, vagy többféle fényképes termékeket, amit a saját képeidből állíthatsz össze. A rendelési és gyártási folyamat gyors, egyszerű. Csak válaszd ki a terméket, végezd el a szerkesztést (szövegek, képek feltöltése) és mihamarabb legyártjuk.

Regisztráció szükséges a rendeléshez?

A rendeléshez nem szükséges regisztráció. Viszont ahhoz, hogy a termékkel kapcsolatos szállítási és számlázási adatokat fel tudjuk dolgozni, a folyamat végén (email cím alapján) automatikusan keletkezik egy felhasználói fiók. Az itt megadott adatok alapján küldjük a terméket, az értesítéseket.

Hogyan tudok fizetni?

A rendelési folyamat végén lehetőséged van választani a fizetési módok közül. Javasoljuk a bankkártyás fizetést (SimplePay, Paypal) vagy a banki átutalást. Utánvéttel is lehet fizetni, de ennek többlet díja van.

Van lehetőség a kézbesítéskor fizetni?

Igen, van. De ezt nem javasoljuk, mert az utánvétes fizetés feláras. GLS futárnál kártyával is lehet fizetni. Illetve csomagautomata esetén készpénzes fizetés nem lehetséges.

Van lehetőség személyes átvételre?

Jelenleg erre sajnos nincs mód.

Milyen módon jut el hozzám a termék?

Többféle futárcéggel szállítunk, a rendelési folyamat végén kiválaszthatod, hogy melyikkel szeretnéd. Packeta futár esetén házhozszállítás vagy csomagpont/Z-Box automata, GLS esetén házhozszállítás (feláras), Easybox csomagautomata.

Mennyi idő alatt készül el a termék?

Ez függ a rendelés leadásától. Általánosságban 1-2 munkanap alatt le tudjuk gyártani a névjegykártyát, naptárat és fotófüzetet. A kemény fedeles fotókönyvek technológiai okból (száradás) 2-3 nap alatt készülnek el. Ez után tudjuk átadni a futárszolgálatnak ami további 1-3 nap is lehet.

Mennyi idő alatt kaphatom meg a terméket?

A gyártás után (lásd előző pont) azonnal átadjuk a futárcégnek, akik rendszerint feladást követő munkanapra vállalják a kézbesítést. De ez függ az aktuális időszak zsúfoltságától (pl. ünnepek) vagy a választott kézbesítési módtól.

A gyártási folyamat során ellenőrzik a leadott anyagot?

A folyamat automatikus, tehát a leadott megrendeléseket változtatás és szerkesztés nélkül gyártjuk. Igyekszünk korrigálni a leadás során előforduló hibákat, de a helyesírási hibákért és a feltöltött képek minőségéért felelősséget nem tudunk vállalni.

Mit jelent a weboldalon a képminőség jelző?

A weboldalon feltöltött képek felbontását a rendszerünk ellenőrzi, de hogy egy kép megfelelően éles-e vagy túl sötét illetve világos, ezt nem. A javasolt minimum felbontás 1652x944 pixel. Javasoljuk ennél nagyobb felbontású képek használatát.

Facebookról letöltött képek megfelelőek?

Rendszerint nem, mert sem a felbontás, sem az egyéb minőségi jellemző miatt nem ajánlott nyomdai célra.

Félbe tudom hagyni a termék szerkesztését és később folytatni?

Igen! Van mentés funkció a weboldalon, így bármikor elmentheted a folyamatot és később folytathatod. Ekkor meg kell adnod az email címedet, hogy később vissza tudj lépni a fiókodhoz és folytatni tudd a termék szerkesztését.

Egyedi logót el tudok helyezni a terméken?

Sajnos jelenleg erre nincs lehetőség. De ha a megrendelés után ezt jelzed az ügyfélszolgálatunknak például a weboldalon keresztül vagy emailben az info@internetprint.eu címen, akkor a kollégák díjmentesen elhelyezik a logót. Vektoros vagy nagy felbontású anyagra van szükség ebben. Elfogadott formátumok: jpg, png, pdf

Van garancia a termékekre?

Igen! Igyekszünk a tökéletes minőségre, ezért kiváló, rendszeresen karbantatott nyomdagépeket és eszközöket használunk. De előfordulhat gyártási hiba, melyre 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Ez nem vonatkozik a rossz minőségű képekre vagy a rosszul szerkesztett, helytelenül írt szövegre.

Elrontottam a rendelést. Tudom törölni?

Ha törölni szeretnél egy megrendelést, kérjük mihamarabb jelezd emailben az info@internetprint.eu címen, lehetőleg a megrendelés számával együtt, hogy így hamar tudjunk segíteni. Már legyártott (kinyomtatott) terméket nem tudunk törölni.

Elállhatok a vásárlástól?

A rendelés leadása után egészen addig van erre mód, ameddig a termék nem kerül legyártásra (kinyomtatásra). Kérjük mihamarabb jelezd emailben az info@internetprint.eu címen, lehetőleg a megrendelés számával együtt, hogy így hamar tudjunk segíteni. Mivel egyedi megrendelésre készült termékről van szó, így a 14 napos elállási jog nem érvényes.